Zadanie pn. „Matematyczny Internetowy Samouczek dla uczniów” realizowane w ramach projektu „Edukacja w wirtualnej rzeczywistości” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Rekrutacja i logowanie do samouczka dla uczniów

System Matematycznego Internetowego Samouczka jest przeznaczony dla uczniów liceów lub ósmych klas szkoły podstawowej, którzy założą konto w systemie i przejdą pozytywnie proces rekrutacji. Dokładne zasady rekrutacji zostały opisane w Regulaminie Projektu, koniecznie przeczytaj!

Abyś mógł/mogła się zalogować musisz najpierw utworzyć konto w systemie. Obowiązuje zasada, jedna osoba - jedno konto. Konto nie może powstać jeśli podasz już istniejący w systemie login, adres email lub PESEL. Aby założyć konto wybierz w prawym górnym rogu strony głównej link "Utwórz nowe konto". Jeśli tego linku nie ma na stronie głównej to zapewne dana edycja samouczka nie jest jeszcze otwarta lub właśnie się zakończyła. O aktualnym stanie samouczka informujemy we wpisach na stronie głównej.

Po wybraniu tworzenia nowego konta konieczne jest podanie podstawowych informacji o sobie. Szczegółowa informacja o tym jakie dane przetwarzamy, na jakiej podstawie prawnej i jak długo znajduje się w Informacji o Przetwarzaniu Danych Osobowych.

Zwróć proszę uwagę na trzy sprawy podczas podawania danych osobowych. Po pierwsze większość danych możesz poprawić później w systemie, wyjątek stanowi PESEL, którego poprawa możliwa jest tylko poprzez kontakt z administracją strony (email w stopce strony). Najlepiej od razu podać poprawne dane.

Po drugie jest ważne aby poprawnie podać email, który będzie przez system weryfikowany. Błąd w podaniu adresu email zablokuje Ci dostęp do strony, próba utworzenia drugiego konta na te same dane (PESEL) nie powiedzie się. W takiej sytuacji konieczny będzie kontakt mailowy z administratorem (adres w stopce strony) w mailu koniecznie podaj swoją wybraną nazwę użytkownika.

Po trzecie, aby ułatwić wpisywanie nazw i adresów szkół, system w polu z nazwą szkoły podpowiada te szkoły, które z nami współpracują. Zatem jeśli np. jesteś z liceum imienia Stefana Batorego w Warszawie musisz w polu nazwy szkoły najpierw wpisać np. "bat war", po chwili system wyświetli Ci listę z możliwymi opcjami z której poprzez kliknięcie wybierasz swoją szkołę. Jeśli jej nie ma na liście to pojawi się specjalna podpowiedź pozwalająca wpisać dane ręcznie. Dopiero jak wybierzesz tę opcję to możesz dodać szkołę - pola z adresem są zablokowane w trybie wyboru z listy.

Musisz jeszcze potwierdzić, że nie jesteś robotem internetowym (ostatnie pole wyboru na stronie) i czasem system to sprawdza poprzez prosty test wyboru. Ten mechanizm służy zapobieganiu tworzenia kont spamowych.

Na koniec klikasz "Utwórz nowe konto", ale to nie koniec. System zweryfikuje czy podany przez Ciebie email jest poprawny. Sprawdź swoją skrzynkę, zapewne znajdziesz tam email z linkiem do zalogowania się na stronę. To jest link jednorazowy więc zaraz po logowaniu system poprosi Cie o ustawienie hasła.

Teraz masz już login i hasło, możesz się logować, na stronie głównej w prawym górnym rogu znajdziesz formularz logowania, jednak nadal to nie koniec. Prosimy Cię jeszcze o wydrukowanie i wypełnienie Karty Zgłoszeniowej . Jeśli jesteś małoletni to kartę tą musi podpisać także Twój rodzic lub opiekun prawny. Wgrać skan/zdjęcie karty można jedynie po zalogowaniu. Do czasu wgrania i zweryfikowania Twojej karty nie będziesz mógł/mogła brać udziału w testach.

Jak to wszystko wykonasz staniesz się pełnoprawnym kandydatem w postępowaniu rekrutacyjnym. O wynikach postępowania rekrutacyjnego zostaniesz powiadomiony w ciągu tygodnia.